lokakuuta 06, 2013

"Our scars have the power to remind us that the past was real."

Tohtori Lecter sydämessäni


"You are what you eat", toteaa paitani. Minä olen ollut jo reilun viikon sitten vihannes, lihaton lokakuu on sujunut melkoisen vaivatta. Eniten tiukkaa teki, kun pari päivää sitten näin kuvan salamipitsasta, mutta kun tarkemmin ajattelee niin taisin eniten himoita sitä epäterveellistä rasvaa ja juustoa, täytteillä ei ole edes niin väliä pizzassa.


Lokakuu inspiroi minua kokeilemaan uusia juttuja. Jotkut niistä ovat ihan päättömiä. Hahah, no ei mutta olen opetellut layer maskien käyttöä photoshopissa. Ne mahdollistavat niin paljon. En tajua miksen ole vaivautunut aiemmin opettelemaan niiden käyttöä.

3 kommenttia:

  1. Ihana toi paidan vilautus! xD <3

    VastaaPoista
  2. ei mä en kestä miten koukussa oon taas sun blogiin ja suhun .__. ihania kuvia ja noi muokkaukset on niin hyviä ja ah tää ulkoasu ja äpoybyitl oot ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voi muuta kuin nöyränä kiittää kehuista! ^_^ Arvostan tosi paljon että tykkäät!

      Poista