toukokuuta 15, 2011

Raivoamista ja zombeja

VOISIKO joku kertoa, miksi, kun luen jonkun blogia, siellä näkyy mun nimeni tilalla vain "bullet-hole" joka siis on mun sähköpostiosoitteen alkuosa, eikä siinä näy edes mun kuvaa, vaan sellainen tyhmä harmaa anonyymi pää? Saan raivarin, kun Blogger on mennyt ihan sekaisin sen käyttökatkon jälkeen! Tämäkin merkintä varmaan katoaa jonnekin.

Tämän toimimattomuuden takia ei huvita tehdä mitään massiivista päivitystä. Halusin vain näyttää zombiewalkin asuni.



Revin tuota hiton lateksia naamastani koko loppuillan. Mulla oli vielä papiljotitkin tuon asun kanssa, olin kunnon redneck mom. Takatukka vaan puuttui. Seuraavassa zombiewalkissa haluan kyllä olla enemmän oma itseni, sillä farkkuhaalarit ja paplarit ja tyhmä huppari olivat niin epä-minua että tunsin oloni hyvin epämukavaksi.

Mutta pliis, auttakaa mua nyt joku tuossa alussa mainitussa ongelmassa. Kiukuttaa.

EDIT: No, mä nyt poistin kaikki luettavani, ja lisäsin itseni uudestaan lukijaksi. Nyt kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Eli paniikki pois ja silleen. Toivottavasti tämä merkintä nyt näkyy, kun olen sählännyt senkin kanssa jo niin monesti. :D

2 kommenttia: