elokuuta 09, 2013

Miau

Olen viettänyt tänä kesänä tyydyttävän paljon aikaa rannoilla ja uidessa. Edelliskesinä en ole ikinä saanut aikaiseksi tarpeeksi, mutta nyt olen ryhdistäytynyt ja pulikoinut keskimäärin kerran viikossa! Uiminen on niin rentouttavaa. Tosin mä kyllä pelkään kaloja ja sameita vesiä ja levien hipaisuja, että se siitä vedessä täysin rentoutumisesta, mutta kaikella on huonot puolensa...


Viimeksi rannalla ollessani palasin elämän perusasioiden äärelle; kaivelin maata, rakensin ja keräilin. Istuin rantahiekassa välittämättä hiekkaisesta bikiniperseestä, tutkiskelin kiviä ja maata ja taputtelin hiekkaa kasoiksi. Rakennettiin Nicon pikkuveljen kanssa "viidakkotemppeli" ja relasin ja leikin pitkästä aikaa. Se oli tosi kivaa. 


Seuraavan kesän must-ostos: Kokouimapuku, tai edes sellaiset peittävämmät/urheilubikinit. Vedessä riehuminen ei ole yhtään helppoa eikä kivaa, jos joka hetki pitää olla nostelemassa bikineitä ja tarkistelemassa, ettei mitään ole pullahtanut ulos. 


Sain Jessicalta ja Villeltä tosi söpön onnittelukortin, kun mun synttärit tosiaan oli silloin vajaa kuukausi sitten. On tosi kiva saada kavereilta juttuja jotka tuntuvat jotenkin omilta, tai sellaisilta just oikeilta. ♥


Nadiakin on päässyt pulikoimaan pariin otteeseen tänä kesänä. Se ei kyllä tykkää siitä yhtä paljon kuin minä. :D Pikainen pulahdus polviin asti ja järkyttynyt vetäytyminen on Nadian suosima taktiikka.

Sikari-Sakari meressä pulahtamassa
 Häpeäkseni myönnän, että tämä on oikeasti ainoa asia jota olen piirtänyt vähään aikaan. Jääkaapinovitaidetta.

1 kommentti: