huhtikuuta 14, 2011

Turhuutta ja ei-niin-turhuutta

Kukkuu?

Heipä hei rakkaat kyberystäväni. Tänään laitoin vahingossa kivat vaatteet päälleni. Niin käy minulle aika harvoin. Huomasin vaateyhdistelmäni kivuuden vasta, kun olin saapunut koulusta kotiin. Näytin ihan kirjastonhoitajattarelta. Jotenkin. Sellaiselta jonka vastuulla on pölyiset Wiccakirjat ja keskiaikaiset anatomiaopukset. Mulla on kaulassa pöllökorun lisäksi sellainen nätti taskunauris-kellokoru. Alempana on lähempi kuva siitä.



Hyviä uutisia: Opinnäytetyöni on vihdoinkin valmis! Tänään sain painosta käsiini kirjan, jonka olen taittanut itse ja ottanut/piirtänyt itse kuvat. Teksti on vain täytetekstiä, mutta toimii myös typografisen kokonaisuuden osana. On aika kiva olo nyt. Ikuisena pessimistinä en kuitenkaan uskalla iloita vielä, ennen kuin olen saanut kirjallisen osion myös tehtyä ja palautettua. Itseasiassa en usko tätä todeksi, enkä todennäköisesti riemuitse, ennen kuin saan käsiini valmistumispaperit. Ja sitten alan jo murehtimaan elämän seuraavaa vaihetta. Niinhän se menee?
 Iloinen painotuotteen omistaja. Seinä jaksaa muistuttaa: "Mitäpä jos sä pelkäät turhaan?"

Tänään kävi myös huono tuuri, sillä yllätin teollisuusvakoojan työpisteeltäni... Toivottavasti se ei ehtinyt paikantamaan mitään elintärkeää tietoa, kuten salaisia energianlähteitäni tai supervaarallisia kaavojani...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti