tammikuuta 26, 2014

Moon boots and Ghoulish Tales


Mun luona oli pitkästä aikaa yökyläilijä! (Jos kämpille sammuneita ihanuuksia ei lasketa). Syötiin irtokarkkia, katsottiin kaksi ekaa Evil Deadia, lakattiin kynsiä, leikittiin tyynysotaa (jonka aikana juurilakatut kynnet meni pilalle) ja luettiin Cosmopolitanista elämänohjeita pyjamoissa. Aika söpöä.

Jessicalla oli ihan törkeän siistit moon bootsit. Kattokaa miten isot ja kiiltävät ne on! Isot kengät on ihan parhautta. 


Olin ottanut menneellä viikolla projektiksi luoda itse sellaisen vanhan kauhusarjakuvalehden kannen. Piirtäisin sen itse ja taittaisin ja tekisin siitä ihan oikean lehden näköisen. Käytin väripalettina sellaisia vanhoja sarjakuvalehtien painovärejä(paletti näkyvissä vasemmassa yläkulmassa), ja yritin muutenkin kapturoida sellaisen vanhan kökön pulp-kauhun tunnelmaa. Tätä oli tosi hauska tehdä, ja olen tosi tyytyväinen lopputulokseen. Mitäs sanotte?



Translation:

My friend Jessica has these awesome moon boots. We had a pyjama party and watched Evil Dead and had a pillow fight and painted our nails; typical sleepover stuff! It was relaxing and fun.

I had this personal project: I wanted to create the feel and looks of an old pulp horror magazine. I drew the headline and the "story gravestones" with pen and paper, and drew the rest in photoshop. I even managed to get the "old print" feel with photoshop's "halftone pattern"-effect and old paper texture. I had fun doing this, and I'm very pleased with the final result. What do you think?

13 kommenttia:

  1. Voihan passionhedelmä, tosi upea tuo kansi! Voisit ruveta piirtämään omia sarjakuvia. Teidän yökyläilyt kuulostaa ihanalta, pitäisi järjestää joskus itsekin pyjamabileitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon haaveillut lapsosesta asti sarjakuvien piirtämisestä, mutta oon vähän liian ahkera haaveilemaan ja liian laiska tekemään mitään konkreettista. Kannatan pyjamabailuja! Pyjamabailuja kansalle!

      Poista
  2. En ehtinyt lukea tekstiä vielä kun jo pohdin, että mikäs tuo tuollainen lehti on kun näyttää niin kiinnostavalta... Mielettömän hyvin tehty kaikin puolin :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih! Kiitos paljon, tuo merkitsee minulle valtavasti. :D

      Poista
  3. Wow :o Sähän kehityt silmissä!

    VastaaPoista
  4. Superhieno! :O katoin eka kuvan ja vasta sitten luin, että ite oot tehny! En ois arvannu :)

    VastaaPoista
  5. anteeks kielenkäyttö.. mutta: mitä vittuaaaaaaaa...... siis ihan tosissani voisin luulla ton olevan jonku oikeen vanhan siisteimmän kauhusarjiskansiasiajfdvkmyhyyy.. eli siis ihan törkeen hieno. kelpais seinällekki asti.
    major succes! vau.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei huvittais ees sulkee tätä välilehtee ku tahon vaan tuijjotella tota vähän väliä.. todella svidun onnistunut. huh. anteeksi jälleen. melkeen ärsyttää että toi ei oo oikee että en voi lukea sisältöä :D

      Poista
    2. Oho! Olen todella otettu! Aika siistiä, jos se näyttää oikeasti niin "oikealta" :) Haha, ehkä mun pitää tehdä tolle sisältö tai jotain. Sitä kyllä saisi odotella sitten aika kauan kun olen tällainen hidashousu. :D Mutta kiitos, nää kommentit piristi mun päivää todella.

      Poista