marraskuuta 01, 2011

Yön värejä ja kurpitsalyhdyn kuolema


 Kikkailuja pitkällä valotusajalla yöllä.



Halloweenjuhlissa esiintynyt kurpitsalyhty on tehnyt tuskallista kuolemaa pöydällä. Se muuttui yhdessä yössä mehevästä lyhdystä kurpahtaneeksi lytyksi.

Kurpitsan takana näkyvä muotokuva on tällainen hologrammi:
 Pitäisi hankkia sille kehykset. Jotkut oikein nätit.

Olen ollut Halloweenin jälkeen hyvin apea. Toivon, että piristyisin pian. Olen ollut iloinen, että lokakuu on ollut niin lämmin ja leuto.



Translation:


Long exposure photos in the dark.


The pumpkin lantern has made it's slow death on the table. It's all wrinkly and flattened. Behind the lantern you can see a hologram portrait. I should frame it. 


I've been quite gloomy lately. I hope I get better soon.

4 kommenttia:

  1. moi! mainostit joskus täällä blogissasi metro 2033 ja 2034- kirjoja! kiiiiitoooos siitä todella paljon! nyt on toinen kirjoista luettu, ja en malta odottaa toisen kirjan alottamista.
    ok, turhaa saibaa, mutta mulla oli sulle kysymyskin:
    mitä muita kirjoja luet? voisitko vastat kommenttiin tai tehdä jopa postauksen sinun lempparikirjoista?
    kiitos jo etukäteen
    t.janna

    VastaaPoista
  2. Moi Janna! Oi vitsi, joo ehdottomasti pitää tehdä joku kirjapostaus. Oonkin miettinyt sitä, mutta oon ajatellut että tuskin ketään kiinnostaa... Mutta nyt tiedän että ainakin yksi on kiinnostunut! :D Yritän saada lähiaikoina kirjapostauksen tehtyä. :)

    VastaaPoista
  3. Heeei mulla on kans tollanen hologrammi! :D mutta siinä on kaks naista ja ne muuttuu sellaisiksi kissamaisiksi demoneiksi :D mun pitää ottaa siitä kuva. Toin sen mukana Lontoosta. Mistä oot omas saanu vai missasinko sen blogi merkinnässä? :3

    VastaaPoista
  4. Mä oon ostanut omani ebayn ihmeellisestä maailmasta :)

    VastaaPoista