maaliskuuta 29, 2011

Kortisto

Olen viime aikoina ihastunut kovasti korttien lähettelemiseen. Ja niiden itse tekemiseen.
Olen vääntänyt pienillä kätösilläni muutamia kortteja, joita en ole vielä lähettänyt. Skannasin ne, ihan vain jotta saisin tuon hirveän tukkamerkinnän pois näkyvistäni. Tai on vain paskaa katsoa sitä ensimmäisenä kun tämän sivun avaa, kun siinä ihka ensimmäisessä kuvassa komeilee joku ruma pentu.

Sen enempää selittelemättä, tässä nämä kortit nyt ovat.

1. Alice

2. Linnut

3.Pin-up

4.Frankenstein

5. Silmäsairaudet

 6. Heroin Chic

Todennäköisesti tulen lähettämään nuo ulkomaille, joten onneksi kortin vastaanottajat eivät tule ymmärtämään noita kirjan tekstejä. Ne on otettu jostain random hömppäkirjasta. Ainoa hömppäkirja jonka löysin, koska tietenkin juuri ennen tästä askartelusta innostumista olin heittänyt kaikki "turhat" kirjat pois...

3 kommenttia:

  1. Tosi mageita noi kortit! *www* Samaten pidin kovasti siitä hius-postauksesta. Sun uusin hiusväri on tosi kiva ja sopii sulle. Siitä lila tucca + vihreät silmät -yhdistelmät tuli mieleen ihan Pokémonin James ja sekin on hyvä juttu!

    Liityin sun lukijaksi täällä, jos vaan osasin... En oikeen vieläkään osaa käyttää tota bloggeria mut klikkasin kyllä tota "lue" -kohtaa. :3

    t. Yuki

    VastaaPoista
  2. Blogger on mullekin vähän mysteeri :'D Pokemonin James? Hmm! Mä oon aina ajatellut että sillä on sininen tukka! Mut ehkä se on kyl sellanen vähän sinilila...
    Mäkin luen sua n_n En tiedä huomasitko jo.

    VastaaPoista
  3. Se on semmonen ikuinen kysymys, että onko Jamesilla liila vai sininen tukka! :D Mä oon aina ollut sitä mieltä että se on liila, jotkut taas sitä mieltä että sininen. Pitäs varmaan kysyy ihan silt Pokémonin tekijältä, että kummaksi se on sen tarkoittanut xD

    joo huomasin että luet ja se on kovin kiva juttu! ^___^

    VastaaPoista