marraskuuta 04, 2012

A whole week of halloween

Olen halunnut venyttää lempijuhlaani, Halloweenia mahdollisimman pitkään. Olen siis juhlinut Halloweenia enemmän tai vähemmän nyt koko viikon. Halloweenviikolla on nähty ja koettu kaikenlaista jännää:



Aavemaisia täysikuita, hämmentävän aikainen ensilumi, kummastuttavia muffinsseja, joissa oli purkan makuinen sinivihreä kuorrute.

 Yllämainitut purkka-kuppikakut tarjoiltiin hiuksianostattavissa halloween-illanistujaisissa Tuomaksen luona. Emäntänä hääri voodookuningatar Oona.

Seuraavana viikonloppuna, eli siis eilen, olin kommuunin hurjissa halloweenjuhlissa. Pukuni oli hieman synkempi versio Minni Hiirestä:




 Itse juhlista ei ole mitään mainitsemisen arvoista kuvamateriaalia, tai ainakaan sellaista mitä kehtaisin julkaista tässä, sillä otin vain pikku digipokkarini mukaan. En jaksanut stressata järkkärin turvallisuudesta. Kuvat ovatkin sitten sen mukaisia...

Pitää vielä sanoa tuosta mun asusta, että mä ra-kas-tan mun tuota pilkullista hametta, koska se nousee tuolla tavalla ylös mun vyötärölle ja piilottaa mun muhkean maha-pylly-lantioalueen luoden täydellisen illuusion kauniista tiimalasivartalosta.

Translation:

Happy halloween everybody... I have been celebrating my favourite holiday for the whole week. Halloween's just too damn delicious to be limited to only one day. It's been a full moon, and the first snow fell down very early. Even the trees still had most of their leaves. Last weekend I went to a halloween party that Oona and Tuomas hosted. There were these peculiar greenish cupcakes, that were bubblegum flavoured! I had my hair up with a thousand layers of hairspray. 

Yesterday I was at my friends' commune, they threw a stunning party! I dressed up as a slightly darker and edgier version of Minnie Mouse. Unfortunately, no party pics or pics about other people's costumes, because I didn't want to stress about my Nikon when I'm partying so I left it home.

I love my high waist polka dot skirt, because it hides my belly and butt and shows only my small waist. It creates an illusion of an hourglass shaped body.

1 kommentti: