toukokuuta 25, 2012

Puuhasteluja viikon ajalta

Viime viikon aikana olen ehtinyt tehdä monenlaista.

Olen kaiken muun kivan ohessa mm. käynyt sateisella metsäretkellä Nicon ja sen pikkuveljen kanssa,






 (nähnyt uteliaan koirankuonon parvekkeella),

 Lepuuttanut itseäni väriä vaihtavalla taikanurmikolla,




 hellinyt ja rutistellut maailman parasta sammakkoa/koiraa,

käynyt katselemassa Ruttopuistossa, kuinka Nicon Sinisellä Verstaalla tehtävä pyörätaideteos edistyy...

 ...ja syönyt lapsia.

 :D "Lapsi"-snacksit sain eräältä ystävältäni, joka palasi juuri Nepalinmatkaltaan. Pyysin tuliaisiksi muistaakseni "jotain karkkia josta ehkä tulee minä mieleen". Hihi. Lapset haisivat epäilyttäviltä, hieman rusinamaisilta, mutta maistuivat oikein kirpsakan hyvältä. Nam!

Ensi viikolla odottaa kahvilakoulun näyttö. Jännittää hieman; näytöt ja muut, joissa joku on hengittämässä niskaan, on tosi ahdistavia! Olen kuitenkin kehittänyt itseäni kahvilatyöskentelijänä mielestäni roimasti, joten eiköhän se ihan hyvin mene. Siitä piakkoin alkaakin kesäloma, huh, ihanaa. Tai no kesäloma ja kesäloma, voiko sanoa kesälomaksi sitä että koulu loppuu ja jää työttömäksi määrittelemättömän ajanjakson ajalle...

Mistä tulikin mieleen, että raha-ja ruokatilanteeni on tällä hetkellä vähän kiikkerähkö. Jos tahdot ruokkia minua, otan mielihyvin ruokaa vastaan. Koiran ruoka ja hyvinvointi menee aina tällaisissa tilanteissa etusijalle oli mikä oli, eli Nadia saa joka päivä tietysti ruokansa, mokoma possu. Olipa kiva yllätys, kun näytön suorittaminen maksoikin 58 euroa. Tuli vähän silmään nussittu olo, kun sellainen yllärilasku kolahtaa postiluukusta. Sen takia mun rahatilanne vähän lörähtikin. No jaa. Ei me nälkään kuolla.


Translation:

I have been doing all kinds of stuff, like going on a rainy day forest walk with Nico and his brother, resting on colourful magic grass, showing my love to the best dog in the whole world, and watching Nico progress with his bike-installation for Sininen Verstas, and eating Lapsi snacks (Lapsi is "child" in finnish so it's slightly hilarious, you could say "I'm eating children" while eating those).

I'm a little low on cash at the moment, because my school sent me a surprise bill of 58 euros. That's kind of balls.

6 kommenttia:

  1. HUaaah, ihania kuvia! Sinusta ja kaikesta! Blogisi on kovin luettava ja ihana, I think :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwws! Kiitos <3 Ihanaa että tykkäät!

      Poista
  2. Mä luin että kahvakuula näyttö ja rupesin jo kelaileen, että mitä mä oon missannu, ko mielestäni oon joka postauksen lukenu :D

    VastaaPoista
  3. Oi oispa kivaa jos mullakin olis jotenkin enemmän rahaa, niin tulisin tekemään sun luo ruokaa. :) No katsoo, jos tää tästä vaikka paraniskin, niin varppina teen niin! Olis kesälomakin kohta puoliin mulla. :)

    T. Riikka :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww! Ajatus on tärkein <3 Ilmottele jos rikastut ja lomaudut ja pääset helsinkiin :3 Tää tarjous tietty pätee siis vaikka haluisitkin vaan tulla antamaan henkistä ravintoa eli seuraasi, en mä pelkällä ruokalokkeilulla ihmisiä tapaa. Hehe.

      Poista